Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2018 02:18 - Умеем ли да общуваме?
Автор: 2deep Категория: Лични дневници   
Прочетен: 144 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.05.2018 02:20


  Пътувам в междуградски автобус и още преди да съм си купил билет имам намерението да се запозная с човека на седалката до мен. Подчертавам, без значение от пола... Уви не се получи така, както го бях замислил. Защо ли!? Пътника до мен говореше почти час по телефона... Няма лошо може би е ..."бизнесмен" :).
  Поглеждам към отсрещната седалка: двама непознати мъжът - спи, а момичето не може да се отлепи от телефона си (игрички и разбира се фейсбук). Надигам се малко и оглеждам хората в автобуса никой с никого не говори (освен ако не се познават).
 По-голямата част от пътниците бяха все млади хора, които със сигурност имат профил в някоя социална мрежа. Каква ирония, нали!? Изглежда, че е по-лесно да се сприятелиш с някой от "остров Тамбукту" и да имаш десетки приятели в интернет - които никога няма да срещнеш лично - отколкото да се запознаеш с човека до който ще пътуваш в следващите 3-4 часа!
 Замислих се колко прители имам - и не говоря за колеги или съученици!?
 Можем ли изобщо да общуваме правилно или сме изгубили способността си да се сприятеляваме? Кога запоследно се запознахте с нов човек?
 Колко приятели имате? (с изключение на колеги, бизнес-партнъори и съученици).     Дефектен ли съм или съм част от едно общество, в което всеки е затворен в своята черупка и не допуска никой до себе си...? 


Тагове:   общуване,   приятели,   лично,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 2deep
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3326
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930